Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Точно комплекта ангренаж беше 180 и водната помпа 72 лв останалото е труд
    Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

    Comment


    • #17
      Много пари давате за части, колеги.
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #18
        А, колко километра пробег има ангренажният комплект,средно?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от костадин Покажи съобщение
          А, колко километра пробег има ангренажният комплект,средно?
          120К или 3 години.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Годините заради каучука на ремъка,ли са?

            Comment


            • #21
              В техническата документация не се конкретизира, но се предполага.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Много пари давате за части
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Много пари давате за части
                  Има и по-евтини,или,защото често се чупят?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от костадин Покажи съобщение
                    Има и по-евтини,или,защото често се чупят?
                    По скоро зависи кои каква отстъпка ще хване.Другото е че т.нар. маистори се дърпат и овъртат ако си занесеш частите.
                    П.С. В някои книги дават живот на ангренажа 5г.или 60 000км.
                    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                      По скоро зависи кои каква отстъпка ще хване.Другото е че т.нар. маистори се дърпат и овъртат ако си занесеш частите.
                      П.С. В някои книги дават живот на ангренажа 5г.или 60 000км.
                      120 000км. с оригинални, 60 000 с други или 5год.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        120 000км. с оригинални, 60 000 с други или 5год.
                        бензин или дизел?
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Аз,за дизел попитах,jtd 140кс

                          Comment


                          • #28
                            Аз съм на принципа по скъп труд, но качествен.....а частите са жмел.....
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Абе не знам за частите ама труда не трябва да е повече от 50-100 лева за тази вид операция.Щото за това ,че ще развие още три болта на помпата и цапне малко силиконче а въобще дали е цапнал не значи автоматично още 100 кинта
                              Малко си в грешка колега!
                              За да се смени водната помпа на 10-клапановото ЖТД, за което се пита в тема, се налага да се свали ангренажното колело на разпределителният вал и датчика на разпределителният вал! Иначе болтовете на помпата са само 2, НО при по-старички коли по някога не се развиват от първият път и тогава идва приключението, защото все пак трябва да се запази здрав датчика, а той е закрепен с едно нежно болтче което не винаги се развива от първият път!
                              Също трябва да се внимава да не се деформира вътрешният ринг на колелото защото след това може да се прецака датчика!
                              И накрая трябва да се помолиш и да не се прецака шпонката на колелото която може да се счупи и т.н.

                              Същото важи и за 8-клапановите мотори!

                              Също така ако на предишната смяна е намазано със силикон е желателно да се почистят остатъците преди да се постави новата помпа!

                              Всичкото това което описах може да отнеме 20мин. НО може и над 2ч.

                              А ти ми казваш, че това не струва нищо!!!
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X